Hát például azért, hogy ezen a csatornán keresztül is kapcsolatot tudj kialakítani és fenntartani a potenciális vevőiddel. Tudom, sok mindenre – szinte semmire – nincs idő, a közösségi média pedig tényleg nem az a terület, amit elég egyszer letudni és elfeledkezni róla, de csak egy percre álljunk meg! Feltételezem, hogy – ha vállalkozó vagy – minden reggel azzal kezded a napot, hogy átnézd az aznapi teendőket, a tegnap este óta érkezett üzeneteket, kéréseket, e-maileket. Lehet, hogy még a Facebook-on is fent vagy, tehát ránézel arra is. És ha már fent vagy! Nem lenne még akár csak öt (5) perced arra, hogy feldobj egy linket a Facebook-oldaladra?
Hiszen ha használsz internetet, akkor egy idő után úgyis csak ugyanazt a 3-5-10-20 oldalt követed. Ezeken mindig van valami olyan érdekesség, ami a szakmádba vág, és a vevőidet is érdekelheti. Ha csak ezeket közzéteszed, máris van egy olyan információgyűjtemény, amit Te adsz a – reménybeli – vevőidnek, egy olyan valami, amit csak Te adhatsz meg nekik. Ha jól választod meg a linkeket (és ha megfigyeled egy szóval sem mondtam, hogy Neked kell bármiféle tartalmat előállítani – spórolok az időddel 🙂 ), akkor már csupán ezzel is értékes lehet a Facebook-jelenléted a többiek számára. Ha még bedobsz egy-egy rövid üzenetet, vagy egy-egy kampányodra felhívod a követőid figyelmét, akkor már-már szinte teljes a siker! 🙂 Persze ez még csak az első lépés, de sokan még ezt sem teszik meg. Ha te megléped, máris a konkurenciád elé kerülsz! Van erre napi öt perced? Írd le kommentben!
